Na většině svých webů používám kontextovou reklamu, ať už je to ta od google, adfox, etarget či jiné. Pokud používáte také něco takového, už se vám stalo, že jste v kontextové reklamě na vlastním webu viděli něco, co vás opravdu zaujalo?
Staví to člověka do nepříjemné situace – vidím reklamu, která mne zaujala, jeden klik mne dělí od zobrazení té stránky. Mám na ni kliknout když vím, že je to v rozporu s podmínkami? Nebo mám zkusit tu stránku vygůglit?
Nevím jak vy, ale já z tohoto mám vždy hrozné dilema. Pokud nevidím adresu v reklamě, zkusím to vygooglit, ale pokud neuspěji, tak nezbývá než na ten odkaz kliknout. Stalo se mi to sice zatím jen dvakrát za téměř rok, co kontextovou reklamu používám, ale i tak je to myslím zajímavé téma.
Jak se v podobných případech zachováte vy? Napište do komentářů.
Klikání na vlastní adsense
Únor 22nd, 2007 · Komentářů: 4 · Dlouhá chvíle
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 140 Kč
Zobrazit formulář pro nákup
Tagy:
1) Ve Firefoxu se jednoduše podívám na zdrojový kód rámce s AdSense, nebo
2) Ve Firefoxu použiji plugin „AdSense Preview“.
Jasne, ja myslim obecne… vzdyt jsem vlastne normalni navstevnik, ktery opravdu chce kliknout na tu reklamu, protoze je to pro nej zajimave tema. Chci tim rict ze z meho pohledu je to fer kdyz na ten odkaz kliknu
Vim ze google umi klikani na vlastni adsense „ocenit“.
Ctrl+C a v adresním řádku prohlížeče Ctrl+V.
Ano, google na to ma primo aplikaci pres kterou si muzete tyto stranky otevirat. Protoze ta adresa, ktera je v adsense napsana, nemusi vubec korespondovat s tou, na kterou ten odkaz skutecne vede.