Na většině svých webů používám kontextovou reklamu, ať už je to ta od google, adfox, etarget či jiné. Pokud používáte také něco takového, už se vám stalo, že jste v kontextové reklamě na vlastním webu viděli něco, co vás opravdu zaujalo?
Staví to člověka do nepříjemné situace – vidím reklamu, která mne zaujala, jeden klik mne dělí od zobrazení té stránky. Mám na ni kliknout když vím, že je to v rozporu s podmínkami? Nebo mám zkusit tu stránku vygůglit?
Nevím jak vy, ale já z tohoto mám vždy hrozné dilema. Pokud nevidím adresu v reklamě, zkusím to vygooglit, ale pokud neuspěji, tak nezbývá než na ten odkaz kliknout. Stalo se mi to sice zatím jen dvakrát za téměř rok, co kontextovou reklamu používám, ale i tak je to myslím zajímavé téma.
Jak se v podobných případech zachováte vy? Napište do komentářů.
Klikání na vlastní adsense
Únor 22nd, 2007 · Komentářů: 4 · Dlouhá chvíle
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 140 Kč
Zobrazit formulář pro nákup
Tagy:
Jarek Jesenský // Kvě 1, 2007 at 15:45
1) Ve Firefoxu se jednoduše podívám na zdrojový kód rámce s AdSense, nebo
2) Ve Firefoxu použiji plugin „AdSense Preview“.
Jiří Herník // Kvě 2, 2007 at 07:43
Jasne, ja myslim obecne… vzdyt jsem vlastne normalni navstevnik, ktery opravdu chce kliknout na tu reklamu, protoze je to pro nej zajimave tema. Chci tim rict ze z meho pohledu je to fer kdyz na ten odkaz kliknu 🙂 Vim ze google umi klikani na vlastni adsense „ocenit“.
krata // Srp 28, 2007 at 23:16
Ctrl+C a v adresním řádku prohlížeče Ctrl+V.
Jiří Herník // Srp 29, 2007 at 07:02
Ano, google na to ma primo aplikaci pres kterou si muzete tyto stranky otevirat. Protoze ta adresa, ktera je v adsense napsana, nemusi vubec korespondovat s tou, na kterou ten odkaz skutecne vede.