Tak abych zase shrnul, kam až jsem svou objednávku v telecomu dotlačil.
Asi 17.3. mi přišel dopis ve kterém bylo napsáno něco ve smyslu, že k 15.3. u mé telefonní linky akceptují a realizují změnu poskytovaných služeb. Z takovéto věty se toho člověk ovšem moc nedozví a tak jsem se v případě dotazu obrátil na bezplatné telefonní číslo.
Tam mi bylo sděleno, že to znamená, že obdrželi objednávku a začali na ní pracovat. Pěkné, jenom 15 dní od prvního podání a má objednávka už je v systému. Takže teď se už můžu těšit na modem a připojení a ADSLování a Internetování…
Nechal jsem se zbytečně unést. 22.3. 2006 přišel mail s předmětem Prodlouzeni realizace sluzby Internet Expres Ideal akce 30 dni za 1Kc na telefonnim cisle 59*******
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Na tento e-mail prosim neodpovidejte, je generovan automaticky.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vazena pani, vazeny pane, dovolujeme si Vas informovat, ze realizace Vasi sluzby Internet Expres Ideal akce 30 dni za 1Kc byla z technickych duvodu prodlouzena.
Ve Vasi lokalite planujeme v nejblizsi dobe zprovoznit technicke zarizeni nezbytne pro poskytnuti sluzby Internet Expres Ideal akce 30 dni za 1Kc.
O prubehu realizace objednavky Vas budeme opet informovat e-mailem.
V pripade dotazu prosim kontaktujte nasi zakaznickou podporu na bezplatne telefonni lince 800 123 456, pripadne nas kontaktujte prostrednictvim internetu na http://www.telecom.cz/napiste/index.php?theme=70.
Dekujeme za pochopeni
Frantisek Bahensky
reditel pro peci o zakazniky
CESKY TELECOM, a.s.
A tak jsem měl opět dotaz a jak mi bylo doporučeno kontaktoval jsem zakaznickou podporu, aby mi vysvětlili co to vlastně pro mne znamená. Teď už vím že na naší ústředně chybí DSLAM (taková karta, která zajišťuje ADSL), a neví kdy to bude hotovo. Tedy to mi alespoň řekli, jestli je to pravda, to se dozvím až jim tam zavolám znovu. Většinou totiž slyším od každého operátora něco jiného. Kdybyse alespoň na těch lžích dohodli. Určitě tam mají nějaký systém pro správu vztahů se zákazníkem a tam je nějaké políčko, do kterého se dá napsat čím zákazníka obelžou a pak už se držet jedné verze.
Když totiž někam volám jeden den a řeknou mi, že se na objednávce pracuje a vše je v pořádku, a druhý den mi někdo jiný řekne „máte tady objednávku ze včerejška“, aniž bych si „včera“ cokoliv objednával, mám z toho opravdu pocit jako by mne obelhávali. Nehledě na to, že jsem ještě snad ani jednou neslyšel dvakrát po sobě stejnou verzi čehokoliv, pokud se tedy nezeptáte na obchodní podmínky, ale tím bych si asi nebyl také úplně jistý.
Zuza // Bře 23, 2006 at 08:41
To snad neni pravda..
Mam skvely napad, tu jejich linku jim vratime a radeji se nekam prestehujem.
Uz me to taky prestava bavil. Banda jedna..
Jiří Herník // Bře 24, 2006 at 08:17
Kdyz zrusime linku, zaplatime pomernou cast aktivace… nevim ted presne kolik to je, ale zadarmo (ani za korunu) to nebude. 😕
polarbear // Bře 26, 2006 at 03:17
poměrná číst z 990 Kč podle toho jak dlouho je služba využívaná
tohle platí při podepsaný smlouvě na 12 měsíců (tim pádem byla aktivace za 1 Kč):lol:
Jiří Herník // Bře 27, 2006 at 07:20
z 990-, tak to neni tak hrozne jak jsem puvodne myslel. Premyslel jsem, ze bych to na ten rok nechal bezet na telefon mini, ale ted jsem s hruzou zjistil ze tenhle tarif stoji 199,-kc mesicne
PiDiBi // Bře 27, 2006 at 10:42
ja si vyminil zrizeni linky zaroven se zrizenim ADSL
takze mi nevadi ze porad (od prosince) cekam 🙂
no a mezitim snad uz bude konecne ten karneval
Jiří Herník // Bře 27, 2006 at 13:09
Akorat mam strach, ze tech 990 je zrizovaci poplatek za adsl, a ne za pevnou linku. Za tu jemyslim neco kolem 2000, ale to si jeste musim overit
Richi // Bře 28, 2006 at 09:17
NO není nad kabelovku … 😈
Jiří Herník // Čvn 15, 2006 at 15:36
zalezi jakou, tady poskytuje nejaka firma a ze bych na ni slysel chvalu se rict neda. 😉 Ale osobni zkusenosti nemam, tak neuvadim jmeno.