Dnes mi dorazil tento vyzívací mail:
Vážení zákazníci Hypermarketů Carrefour,
jistě jste byli všichni nadšeni přístupem firmy Carf. k povánočním slevám. Myslím si, že ve dnech 3.- 5.2.2005 (měsíční výročí této akce) bychom měli přístup k zákazníkům v Carf. náležitě uctít. V těchto dnech hojně navštěvujte zmíněné hypermárkety a pilně plňte veškeré vozíky a košíky nejrůznějším zbožím (dle Vašich sil a možností nejlépe z opačných konců > prodejní plochy). Tyto vozíky a košíky pak na znamení díků firmě Carf. za lednové povánoční slevy ponechte kdekoliv v prodejně a prodejnu opusťte.
Ti z Vás, kteří budou mít dostatek času nebo najdou v tomto zalíbení….vezměte nový vozík a hurá zpět do prodejny!!!!!
Toto provozujte po 3 dny, aby se dostalo i na ty, co nemají v týdnu čas a chtějí se zúčastnit v sobotu !!!!!!!!
Zároveň upozorněte na tuto akci všechny Vaše známé co si opravdu chtějí nakoupit, aby se v tyto dny Carrefouru zdaleka vyhnuli, anebo se zapojili do této oslavné akce.
Tyto oslavy ocení jak vedení Carrefour, tak zaměstnanci této firmy (hlavně Ti, kteří si těch pár kousků slevněného zboží rozebrali) 3 denní prací při vyklízení opuštěných nákupních vozíků a košíků. Čest jejich práci.
Tuto výzvu šiřte a rozmnožujte ať se začátkem února zúčastníme v hojném počtu!!!!!!!!!!
No abych pravdu řekl tak se mi to nelíbí. Protože ten kdo to nakonec odnese jsou zaměstnantci, kteří budou muset všechno uklidit. A ti podle mne za to že vedení firmy carrefour takovouto akci připravilo určitě nemůžou. A to že si rozebrali těch pár kousků zboží které mělo být nabízeno je sice možné, ale za prvé – kdo by to neudělal. A za druhé když na některé prodejny dostali po jednom až třech kusech od těchto výrobků, tak se to stejně nijak zvlášť na spokojenosti zákazníků projevit nemůže.
Lidem by to mělo dojít a prostě do carrefouru nejít. Jenže něco takového jako je hromadná stávka zákazníků se u nás nemůže podařit. Což jsme si už ověřili při podobných výzvách proti t-mobile. Každopádně já můžu slíbit že v těchto dnech do Carrefouru nepůjdu, protože ani nevím kde nejbližší Carrefour je 😉
Jirka // Led 20, 2005 at 10:53
S názorem souhlasím. Je to nesmysl. Takto se pomstíte jen řadovým prodavčům, kteří za to nemohou!
Džendys // Led 22, 2005 at 13:56
Přesně tak – a francouzský management to bude v klidu sledovat zpoza skla, popř. na monitorech průmyslových kamer…chudáci prodavačky a prodavači…makaj za minimální mzdu a ještě jim budete přidělávat práci…měl jsem možnost dělat brigádně v Carrefouru na Andělu (noční směny, rovnání zboží) a říkám, že to není med.