Zapomeňte na myšlenku jaký má vliv klíčové slovo v doméně na algoritmus, stejně jsou to vždy jen dohady a zkusme se zaměřit na to, jak jinak může ovlivňovat klíčové slovo v doméně Vaše výsledky.
Klíčové slovo v doméně ovlivňuje výsledky zejména nepřímo. Zde jsou jasné a neoddiskutovatelné fakta o klíčovém slovu v doméně z hlediska SEO:
– Pokud je v názvu domény klíčové slovo, zobrazí se ve vysledci tučné -> možné vyšší CTR.
– Pokud na vás někdo sám linkuje, je tu větší pravděpodobnost, že vás zalinkuje s daným klíčovým slovem v popisu odkazu. Tedy doménu bavlněné-ponožky.cz bude linkovat spíše s textem bavlněné ponožky. Zatímco stránku, která bude taky prodávat bavlněné ponožky, ale bude na doméně yahoo.cz nebude linkovat s textem „ponožky“ ale yahoo. Což už je ovlivnění algoritmu.
Myslím že tyhle dva důvody jsou již dostatečným argumentem pro, aby klíčové slovo v názvu domény bylo, nicméně pokud tam nebude, tak se taky nic hrozného neděje.
Klíčové slovo může obsahovat adresář a ten se vyznačí taky tučné, a pak už jen zbývá přinutit lidí aby vás linkovali se správným textem, což se dá taky řešit.
Napiš první komentář! ↓
Zatím tu není žádný komentář... Odstartuj to vyplněním formuláře níže.