Je tuž nějaký pátek, kdy jsem uzavřel smlouvu s Advertures pro zobrazování jejich reklam ze systemu potenza. Využíváme to zejména na serveru Digi reality. A po této době musím říct, že jejich chování silně zavání arogancí.
- První věc kterou mě lehce namíchli bylo cca před rokem, když mi někdo od nich volal, řekla, že máme nejlepší výsledky v některé z kampaní a ptala se, zda-li může ostatním účastníkům poslat odkaz na konkrétní stránku, kde byla jejich reklama umístěna. Řekl jsem, že nesouhlasím, že mne mohou maximálně uvést jako úspěšného partnera, bez čísel a POUZE s odkazem na hlavní stránku, nikam jinam.
Netrvalo dlouho a pan Martin Beneš na blogu webtrhu zveřejnil konkrétní adresu na stránku, kterou jsem zveřejňovat výslovně nechtěl a na jejich přímý dotaz jsem odpověděl NE! - Systém je hodně nepřehledný, částečně přeložený do češtiny, ale posílá špatnou hlavičku, takže si musíte po každém kliku ručně změnit kódování na UTF.
- Pokud chcete vystavit fakturu, musíte si ručně vybrat období, na které chcete fakturovat, nikde není žádný seznam co již bylo vyfakturováno a co ne, případně kolik bylo vyfakturováno.
- Fakturu můžete vystavit až po ukončení měsíce, ale datum vystavení musí být v minulém měsíci, takže je hodně jednoduché mít špatné číslování faktur ve vlastním účetnictví.
- Pokud jste plátci DPH, máte smůlu, příjdete o 19% výdělků. Musíte totiž fakturu vystavit na stejnou částku jako neplátci, ale vč. DPH
- Doba splatnosti faktur je 30 dní od jejich doručení. Pokud je nějaká nesrovnalost, samozřejmě se doba prodlužuje na 30 dní od doručení poslední správné faktury. Přičemž vás na chybu ve faktuře upozorní až třeba týden po obdržení faktury.
Vzhledem k „user enemy“ rozhraní je poměrně jednoduché udělat chybu. - V podmínkách je mimo jiné věta:
Tato doba splatnosti je platná pouze za předpokladu, že Advertures obdrží platbu za příslušnou kampaň od inzerenta
Proč přehazují zodpovědnost za jejich problém na mne? Já jsem přece reklamní prostor poskytl jim. Sice se mi to zatím asi (asi bych se to ani nedozvěděl) nestalo, ale nelíbí se mi to. - A vrchol všeho je tento email, který mi dnes přišel:Vazeny Partnere,
chteli bychom vam pripomenout, ze k 31.12.2008 je nutne vyfakturovat
VESKERE castky, na ktere mate
narok za rok 2008 v systemu Potenza. Tzn. i castky nizsi nez 1000 Kc. Tuto
letosni posledni fakturu
je treba dorucit do Advertures (postou nebo emailem) NEJPOZDEJI DO
10.1.2009. Prodlenim po tomto
datu zanika narok na odmenu.Takze fakturu za prosinec, pripadne za ostatni mesice, doructe nejpozdeji
dne 10.1.2009.No co to je?
Takže když si neřeknu o peníze včas, tak o ně příjdu?
A když si o ně včas řeknu, tak na ně budu čekat měsíc?
Co když budu na dovolené?
Kde to jsme?
No Potenza dnešním dnem na těch zajímavějších pozicích na digirealitách končí a půjde místo ní adsense, nebo v případě že by byl zájem tak banner 250 x 250 cca 100-200 tis zobrazení měsíčně vám mohu pronajmout za 2000 měsíčně. (10-20 kč CPM).
Vojtěch Semecký // Čvn 24, 2009 at 15:16
K bodu 2), který je asi největším problémem Potenzy, jsem popsal řešení ve svém článku „Jak opravit češtinu v systému Potenza“ – http://www.varlog.cz/kodovani-cestiny-potenza/
Martin // Srp 9, 2012 at 09:41
My máme s potenza.cz jiný problém a to je absolutně nulová komunikace. Spouští nám affiliate kampaň způsobem, že neodpovídají na e-maily například 2 týdny a tak dále.. Je to již delší dobu a stejně nevíme, na čem jsme.. nic se neděje, opět žádná komunikace. Neznáte někdo nějaký vhodnější affiliate, kde si váží zákazníků ? Díky
daswer // Čvc 18, 2015 at 11:47
Potenza je šílenost. Fakturoval jsem již dvě faktury a do dnes nemám ani korunu. Komunikace nulová. Momentálně to budu řešit soudně platebním rozkazem. Důrazně nedoporučuji tento systém používat.