Tak ač už jsem téměř nedoufal, po několika marných pokusech se cokoliv dozvědět na zákaznické lince mi dnes přišel tento mail:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Na tento e-mail prosim neodpovidejte, je generovan automaticky.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vazena pani, vazeny pane, dekujeme za Vas zajem o sluzbu Internet Expres Ideal akce 30 dni za 1Kc.
Dovolujeme si Vas informovat, ze objednavka uspesne prosla technickym setrenim.
O dokonceni realizace sluzby Internet Expres Ideal akce 30 dni za 1Kc budete informovani e-mailem, ve kterem opet obdrzite udaje pro pristup do internetu a Vasi e-mailove schranky.
Na zaklade Vami zadanych udaju v objednavce Vam jiz byla zdarma zrizena emailova schranka, kterou naleznete na internetove adrese http://webmail.iol.cz
Prihlasovaci udaje:
Emailova adresa: 1234567@iex.cz
Prihlasovaci jmeno pro email: 01234567@iex.cz
Heslo pro email: 00000000000
Po uspesne realizaci sluzby budete moci vyuzivat pristup do sveta INTERNETU, v predstihu Vam zasilame prihlasovaci udaje.
Prihlasovaci jmeno: 01234567.iex.cz
Heslo: 00000000000
Pokud jste si objednali sluzbu Internet Expres Ideal akce 30 dni za 1Kc vcetne instalace koncoveho zarizeni, bude Vas v nejblizsi dobe kontaktovat pracovnik CESKEHO TELECOMU a dohodne s Vami termin instalace.
S pratelskym pozdravem
Frantisek Bahensky
reditel pro peci o zakazniky
CESKY TELECOM, a.s.
A tak mi zase vysvitla naděje. Dnes je to 29 dní ode dne, kdy jsem poprvé podal objednávku, 15dní nato ji akceptovali a poslali mi oznámení o přijetí objednávky. A přesně 14 dní od tohoto data je dnes, tak jsem zvědav jestli do dalšího kroku (zaslání modemu) udrží interval 14ti dnů, nebo to tentokrát bude do nějakého přijatelnějšího termínu (včera bylo pozdě).
Český telecom ADSL III
Březen 29th, 2006 · Komentářů: 3 · Dlouhá chvíle
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 140 Kč
Zobrazit formulář pro nákup
Tagy:
PiDiBi // Bře 31, 2006 at 21:22
neraduj se. tohle mi prislo uz dva dny po obenani v prosinci 🙂
zatim porad adsl nemam
a uz vim ze mit nebudu – karneval konecne zavedl kabel 🙂
Aragiel // Dub 10, 2006 at 08:16
Tenhle email jsem dostal taky v pátek… Asi nikdo nepochopil – že chci vědět kdy internet budu mít a ne co tam řešej. Nejhorší na tom je ,že mi 14 dní povídají o tom – že mají 21 dní na zřízení služby.. a teprve pak mi řekli ,že mají obsazenou ústřednu a že ji plánujou upgradovat.. to může asi trvat hezky dlouho..
Hold nemám to štěstí aby karneval dodal kabely.. 🙁
Ludvík Cigna // Čvn 15, 2006 at 14:37
Tak vážení, mám jasně nejlepší špek…
Před cca 2 měsíci jsem si objednal Sprint a po té, co mi několikrát
ujistili, že nebude problém, jsem zrušil připojení vzduchem od Eurotelu.
Před třemi týdny mi volali z Tcomu, že Sprint u mé linky nepůjde, ale pro
Ideál by linky byla dobrá. Slevil jsem tedy na pomalejší Ideál
a po týdnu dostal tyto dvě vyrozumění mailem:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Na tento e-mail prosim neodpovidejte, je generovan automaticky.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vazena pani, vazeny pane, dovolujeme si Vas informovat, ze realizace Vasi sluzby Internet Expres Ideal akce 30 dni za 1Kc na telefonnim cisle 267712882 byla z technickych duvodu prodlouzena.
Kabely spojujici Vasi telefonni linku se siti CESKEHO TELECOMU nemaji v soucasne dobe dostatecnou kvalitu pro poskytnuti sluzby Internet Expres Ideal akce 30 dni za 1Kc.
Hledame pro Vas nahradni technicke reseni teto situace. O prubehu realizace objednavky Vas budeme opet informovat e-mailem.
a
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Na tento e-mail prosim neodpovidejte, je generovan automaticky.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vazena pani, vazeny pane, dekujeme za Vas zajem o sluzbu Internet Expres Ideal akce 30 dni za 1Kc.
Litujeme, ale pozadovanou sluzbu neni mozno na Vasem telefonnim cisle 267712882 zridit.
Vami vyuzivane telefonni sluzby neni mozne kombinovat se sluzbou Internet Expres Ideal akce 30 dni za 1Kc.
Dnes jsem jim volal a milá slečna mi sdělila, že věc prošetří a zjistí přesný důvod
zamítnutí… Pan Bahenský je sice všude podepsán, ale nejvíce se podepisuje na vlastních
zákaznících.
Telecom je prostě drhé svinstvo.
Luděk